Monday, June 20, 2022

2. Volta a Portugal

 Taaskord maanteel, teisel naistele korradaldatud Voltal. 

Nagu algusest kohe teadsin, minu kõige suurem nõrkus, oli minu ratas. Ta on hea kaaslane treeningutel, kuid võistlusteks jääb natuke nõrgaks. Eriti kui kiirused suured, siis ei aita ratas nii palju kaasa, ja kiirused olid suured. Kõigil etappidel väga korralik keskmine kiirus seal 38 juures. 

Alustuseks oli meil proloog, 2,7km päris tehniline ja kurvitav, ma olin just uued kummid alla saanud, vähemalt nii palju, kuna vanad olid tõesti kandilised ja nendega oleks kurvid veel ohtlikumad olnud. Kuna polnud kindel ja veel kandiliste kummide sõidutunnetus sees, siis ei riskinud kohe üldse kurvidega, ei tahtnud külge maha panna, nagu eelmine aasta ja kogu tuuriks lõhki olla. Seega tagasihoidlik 50. koht (kokku oli stardis 102) 33.sekundilise kaotusega võitjale. Muidugi kui kurvides ei kallutanud, siis pedaalisin nii kiiresti kui suutsin.

Teine päev, 1 etapp 87,6km lõpetasin peagrupis võitjaga ühe ajaga, 2h14´58. Päris palav ilm oli ja kiirus oli kõrge, mulle väga harjumatu, lõpupoole tundsin krampe tekkimas, seega ei hakanud kuskile sprinti tegema trügima. Loomulikult kogu sõit peab kohta hoidma pundis, ja selles mõttes oli ikka närviline.

Kolmas päev. 2. etapp 78,1km esimene pool oli küljetuul, mis tegi grupissõitmise pigem üksteise taga sõitmiseks, õnneks oli vaid ühel korral vaja kiirendada, kui kummipaelana üks naine vahe vahele jättis, selles müttes olin hästi positsioneerinud. Lõpus viimasele pikemale tõusule minnes, ei olnud jõudu koos peagrupiga minna, viimased 20km koos kolme teise naisega ja lõpus 24. koht, mis tõstis mu ka 24. kohale üldkokkuvõttes, minu aeg 2h6min2 +2min49 võitjale. 

Neljas päev, 3. etapp 104,7km samuti päris tuuline ilm ja alguse siledamad kilomeetrid veeresid väga kiiresti, alati muidugi positsiooni võitlus, naised eriti närvilised, kõik tahtsid lõpuringidele Anadias jõuda peagrupiga. Teisel ringil ei suutnud enam esimestega sammu pidada ja olin teises suuremas pundis, mis lõpukilomeetritel omakorda veel laiali lagunes, aeg 2h44min47 +2min55 kohaks etapil 30.

Üldkokkuvõttes sain tuuril 22. koha 

Olen väga rahul oma esitusega, enda võimaluste maksimaalne tulemus. Sõitsin targalt, hoidsin end nii palju kui võimalik, jälgisin, et söök-jook oleks alati manustatud, ja grupis oli ka pead et olla hästi positsioneeritud. Kuigi maantee justkui meeskonna sõit, siis meie naiskond oli rohkem noor ja roheline, ehk meie kaks kogenumat sõitjat olime jälle omapead nagu enamuse sõitudest. Tase tuuril oli kõvasti kõrgem kui ta oli olnud eelmine aasta.

Aitäh!



























No comments:

Post a Comment