Monday, May 10, 2021

Portugali enduro karikasarja 1. etapp - Lorvão

 Eks ma ikka võitma läksin, kuna tean ja tunnen, et olen kiire oma punase Lapierre´ga, seega teine koht on ikka natuke pettumus, aga samas nähes, et palju on kiireid naisi, siis samas ka hea meel, et ikkagi teine! 

Stardijärjekord oli minu jaoks pettumus, olin number 608 ehk kaheksas naine stardist minemas, 30 segundiliste vahedega startisime. 

Nagu ma aru sain, siis sel aastal Covidi pärast tehakse natuke lühemaid endurosid, ehk meil oli tavapärase 5-6 lõigu asemel 3, mis mängib minu kahjuks, kuna vastupidavus on üks mu trumpe. Sel korral oli ka liiga palju aega antud, esimesse ja kolmandasse lõiku jõudsime üle poole tunni varem, seda on palju mis palju! 

Laupäeval treeningul oli ilus päikesepaisteline ilm ja rada tolmas. Öösel kallas vihma ja see jätkus hommikul, kuna ilmateade lubas paranemist, lükati 1 tund kõigi starti edasi, mis oli hea mõte, me tõesti ei saanud hullu vihma kaela. Rada muidugi oli hoopis teine. 

Ma esimesel lõigul ehk olingi liiga tagasihoidlik ja selline oioi ei tea mis tuleb, seda näitab ka aeg, olin alles viies naine! Seda ma muidugi rajal ei teadnud.

Teine lõik oli juba täis gaasiga, paar näpukat tuli sisse, aga ei midagi hullu.

Kolmas oli juba mõnus kiire, tundsin, et kompasin enda piire, aga sel korral ei olnud mul õnne, minu ees startinud naine kukkus ja just selles orus, kus oli kahel pool vall, ehk et tal lihtsalt ei olnud võimalik mulle kiiresti möödumiseks ruumi anda, kahju, ei tea kas oleks suutnud päästa kolmanda lõiguga oma esimese lõigu tagasihoidlikkust, seda ei saa kunagi teada. Tean vaid et numbritel 601 ja 602 ei olnud kedagi ühelgi lõigul ees ja said puhtalt oma sõitu teha.

Aga noh, nii see on rattasõit, järgmine kord saame mõõtu võtta juuni alguses Cadafaz´is. Mulle tehti nii armas kingitus nende poolt, mis ootas mind tükkaega (covid), aga nüüd sain kätte. Sõidusärk, minu nimega ja kus on kirjas, et olen karikasarja võitja 2019. Seal on head rajad ja ootan juba, et saaks seal kihutada!!

Aitäh lugejatele ja kaasaelajatele, sel korral tegin treeningvideodele lisa, väike kokkuvõte täpselt peale finishit, kus veel emotsioon sõidust sees. Head vaatamist, LINK










I went for the win, I feel and I know I am fast with my red Lapierre, so second place is a bit of a dissapontment, but so good to see so many other fast women, so still glad to have that second place as well. 

Start order was a disappointment, I was number 608, so only the eight in the row, we departed with 30 second gaps. 

As I understood because of covid situation this year they are making shorter enduros, so instead of 5-6 stages we make 3, which plays against me, as endurance is one of my strengths. This time they also gave too much time to arrive to stages, to the first and third we arrived more than 30 minutes before!! This is way too much!

On Saturday trainings the sun was shining and the tracks full of dust. The night poured rain and it continued in the morning, but the forecast showed improvements, so they delayed the start by 1 hour, which was really good decision. Of course the tracks were totally changed. 

On the first stage I was way to modest and defensive, because I wasnt sure what to expect from the track, the time shows it as well, only the fifth woman!

Second stage already full gas, a few small mistakes, but nothing major.

On the third I really felt like flying and was pushing my limits, but this time I didnt have luck, woman who started before me crashed and it was tight single banks either side, so she was on foot and no way to give me pass quickly, so I will never know if I could have saved my cautios riding from the first stage with this fast ride on the third, never will know! All I know that numbers 601 and 602 didnt have anybody disturbing their rides.

But well this is cycling and next time we can go full gas beginning of June in Cadafaz. From their crew they made a sweet present to me, was waiting for me long time (because of covid), they had made jersey that also features my name and states that I am the enduro cup winner 2019. And the tracks there are fun and I cannot wait to braaaaap there! 

Thank you readers and cheerers! This time I added to my trainingvideos a short overview from the race just after the finish, so still full of emotion, the LINK, happy watching!



No comments:

Post a Comment