Sunday, August 23, 2020

Maxiavalanche Méribel

 Maxiavalanche Meribel

Tehtud! Kui tagasi koju jõuan monteerin ka GoPro video teile kokku ja saate vaadata mu treeningsõitu reedesest päevast.

Nii peale Verbieri jõudsime Méribeli teisipäeval ja kolmapäeval käisime igaüks niisama siinseid mägesid, radu avastamas, ma käisin koos meie fotograafiga, sealt ka need paar ilusat pilti. 

Neljapäeval juba avastamas voistlustrqssi ja piltide tegemine. 

Reedel ametlikud treeningud , hommiku poole rohkem filmimine ja pärastlõunal tegin siis üksi raja läbi koos oma kiivrikaameraga.

Algus laiadel kruusateedel palju lahtist kivi, siis esimene sektsioon singlit palju suuremaid kive, siis kiired laugemad paigad, kus täiega vändata, siis sellist käänulist siledamat rada , veel kiiret mööda kallakut ja siis metsa, hästi palju tagasipöördeid kogu aeg. 

Laupäeval hommikul käisin veel rajal ja pärast lõunal kvalifikatsioon. 

Ma siis e-rataste arvestuses, kuigi kuna meie kiirused peale esimest 10meetrit juba üle 25km/h ja nii lõpuni välja, siis põhimotteliselt sõitsin hästi raske tavalise rattaga. Minu jaoks Avalanche tõesti ei oma mingit õigustust e-rattaks. 

Mina nagu ikka avalanchis loomulikult kiman täiega võidu meestega, kvalifikatsioonis kivise singli peal nägin alati kahte ees sõitmas, siis kui laugem pedaalimine tuli, sain aina lähemale, kuid täpselt taha jõudsin kui hakkas singel ja mul polnud midagi teha kui seal olla, ja hästi taha haakida viimaste tagasikurvide juures et siis enne finišini sirget mööda spurtida, mis õnnestus , kokkuvõttes 6. Aeg 22’34”

Tavaliste rataste protokolli vaadates nägin et kaks neidu olid mõned sekundid kiiremad olnud. Kuigi meie vahel arvestust ei olnud, siis minu jaoks oli, teadsin et finaalides ei tohi mehe taha jääda , et kiireimat aega välja sõita. 

Finaali sõite pühapäeval kaks, et mõlemad läksid võrdselt arvesse. 

Esimene sõit , jälle jäin täpselt samas kohas sama mehe taha, kuid kuna ta oli stardis maininud, et võin talle kisada, et mööda laseks, siis seda ka tegin ja mingil hetkel kui tal võimalus avanes, siis ta teed ka andis. Kimasin üksi alla edasi. Aeg 22’26” aga tavaratastel oli üks neiu ühe sekundi kiiremini sõitnud. 

Teine finaalisõit, juba alguses tundsin end kiiremana kivide sektsioonis ja sellest samast mehest sain kohe peale kive mööda ka, edasi üksi, vahel mingites kaugemates kurvides nägin üht, aga seda vähe, kogu sõidu vältel olin iseenda motivaator, isegi kui mõnes kohas kui tirri hakkasin laskma ja oli võimalik pedaalida, siis kohe kutsusin end korrale ja sõitsin nii kiiresti kui veel võimu oli. Finishis aeg 22’10”.  Minu parim seni! Ja kaugelt parim ka tavarataste naiste seas ! Jupiii! Meid naisi e-ratastes oli kaks. Siin võitsin ja kokkuvõttes e-ratastest sain poodiumi 5.koha!! 

Neile, kes kauged e-ratastest , siis sellega on raskem kui tavalisega laskuda, manööverdada , pidurdada ja palju raskem ka pedaalida kui kiirus suurem kui 25km/h, kuna lihtsalt ratta kaal on nii palju suurem. E-rattaga on kergem mäkke sõita, ülejäänu on aga raskem.

Maxiavalanchi rada ise oli 11km pikk, kõrgust kaotasime 1190m, mille algus oli 2665m kõrgusel.

Nüüd natuke puhkust ja siis juba kimame Zermattis.

Aitäh sulle!













Done! When I get back home I will montage e upload my gopro helmet cam video from Friday’s training, so you see what I am talking about.

So after Verbier we arrived to Méribel on Tuesday. On Wednesday we had free day to discover the mountains here, I went with our photographer from there also some nice photos of me (white long jersey).

Thursday we went to discover the race track and some photo sessions on the track. 

On Friday official trainings on the track, morning passed by more of filming us riding than actually riding . Afternoon went alone and did nonstop with the gopro camera.

Start with wider gravel roads, lots of loose ground , then first single track with lots of bigger rocks, then a bit wider and full gas, then lots of bikepark turns, more straight on the edge fast, then entering forest singles and lots of u-turn curves.

Then a bit wider before entering the finish corners.

Saturday morning went for short training and afternoon was qualify.

I’m riding in e-bike category, although in avalanche I really don’t see any reason to have such a category , as after the first 10metres we are more than 25km/h and almost all the way down like this, so we are just riding much heavier bikes with no benefit.

Me as always in avalanche take serious with competing with the men. In quali I always was seeing two guys in the rock singles tracks ahead of me. So in the fast pedal I kept getting closer. But arrived to the wheel when there was no way to pass safe, so I made plan to stick to the wheel very close in the last few curves before the straight to finish turns, and passed him there.

I was 6th and time 22’34”.

Looking at the normal bikes times, I saw two ladies being few seconds faster . Although we didn’t have together classification, I wanted to be faster, so I knew I cannot be stuck after that guy. 

We had two final runs on Sunday that both counted.

First final, I got stuck behind the same guy at the same place! But as he had said in the start that I can shout to get way, so I did and after some time he had place and gave me space to pass. From then on was all me! Time 22’26”, but in normal bikes one girl had been 1 second faster.

Second final, already in the first rocky singles I felt myself faster and almost after that section I passed the same guy , i saw one more far ahead, but basically I was on my own. I was my own motivator, always pushed harder the pedals when I wanted to just free-wheel. I went as much as I had still power and strength in my muscles.

Time 22’10”, my best time and by far faster than the ladies in normal bikes! Yupii! In e-bikes we were two ladies, I won and in general I got to go to podium for 5th place! 

Those who don’t know about e-bikes, then it’s harder than with normal to descend, maneuver, break and harder to pedal when going faster than 25km/h as just the bike is so much heavier. With E it’s just easier to climb steeper hills, all the rest is harder. 

Maxiavalanche course was 11km and descent 1190m with the start at altitude 2665m.

Now we get a small rest and back racing next week in Zermatt.

Thank you! 

No comments:

Post a Comment