Monday, February 10, 2020

Miranda Factory Team

BOOOOOM!
Ja ongi käes aeg pomm-uudiseks!
Maaris Meier sõidab sel aastal UCI Mountain bike teamis MIRANDA FACTORY TEAM!!
Eesti esimene maastikuratta naisproff ja minu teada, hetkel ainuke eestlanna rattaspordis, kes sel aastal profiklubis! (Kui keegi teab midagi muud , andku aga teada! )

Läks aastaid, aga näe tuli ka minu aeg profileiba süüa, olles väikse turuga riigist, ei ole see kerge isegi meessõitjatele, et lepingut sõlmida.

Ennekõike tahan ma tänada oma kõiki toetajaid ja pöidlahoidjaid, kes kõik need aastad on minuga olnud ja minule kaasa elanud - nii tõusudel kui mõõnadel. Eraldi tahan välja tuua Saksa Automaatika toetuse, kelle abita ma ei oleks saanud siin Portugalis kanda kinnitada ja näidata siinsetel mägedel, et ma oskan ja suudan sõita. Olen ka visalt jonnakas, et mitte loobuda, millestki, mis tõeliselt paneb mu silmad särama, ja see on maastikurattasõit. Otsisin jonnakusele miskit asendussõna, kuna tundub selline ebakõlav sõna, Eesti etümoloogiasõnaraamat annab jonnakuse juurde ka kange, paindumatu, jäik, jõult tugev, tubli, hakkaja, väga tugev, äge, tugevatoimeline, visa, range. Ma ütleks, et kõik need sobiksid, kuna ükskõik kui raske või mõõnas mu rattasõidu karjäär on olnud, mingi kangus (või siiski ikkagi nimetada seda romantikuks) on mu sees, mis ei anna järele.
Olen tõeliselt tänulik kõigile, kes minus seda miskit on märganud ja seda, kas toetuse või hea sõnaga, aidanud pinnal püsida. AITÄH!
Mitte nüüd seda, et nüüd kõik mu mured on läinud ja elu kui lill, aga miskit verstaposti ja ajaloolist olen jälle oma karjääris saavutanud, mis taaskord annab jõudu, et elada elu, mis ei ole tavaliste killast. 

Miranda Factory Team, nagu nimigi ütleb on tegemist tehasetiimiga, Miranda tehas asub siinsamas Aguedas, kus ma olen elanud, täpsemalt mida nad teevad ja toodavad, mine kae nende kodulehelt https://mirandabikeparts.com/en/ Kui nüüd kellegil ettevõtlikul inimesel on soov nende tooteid hakata Eestis ka müüma, võib julgelt ühendust võtta.

Olen sõitnud päris erinevaid alasid maastikurattal, sel aastal lisandub veel üks! Võistlen sel aastal ka e-rattal. Kalendris on WES ja E-EWS sarjad, mis tiirutavad mööda Euroopat.
Loomulikult sõidan edasi ka xc rattal, kus mootoriks ainult mina, hooaeg saabki korraliku avapaugu Hispaania Mediterrenean Epicul, kus stardis märkimisväärselt palju eliitnaisi.
Nüüdsest siis blogil jälle elu sees ja siia tasub lugema tulla minu hooaja kulgu. Lugemiseni!




Hetkel pole veel ametlik tiimipresentatsioon aset leidnud, aga kuna ma olen enne seda juba võistlustules, siis avaldati uudis enne ilusaid pilte. 
The official team presentation has not yet taken place, but as I will start competing before it, then the news went out before some nice photos.


And its time for big news!
Maaris Meier rides this year in UCI Mountain Bike Team – MIRANDA FACTORY TEAM!!
First ever Estonian female mountain bike rider in UCI team and to my knowledge the only Estonian female cyclist this year in a professional team! (If anyone knows anything otherwise, let me know!)

It took some years to get here, to be hired cyclist, but coming from a country with small market, its not easy even for male riders to get a contract.

Most of all I want to thank all of my supporters and cheerers, who have been with me all those year, with me in my highs and lows. Especially want to mention Saksa Automaatika company support, without whom I would not been able to get grounded in Portugal and show my potential and riding skills on the mountains. I am persistently stubborn not to let go of this thing that lights up my eyes the way nothing else does, and that is mountain biking. I wanted to alter the word stubborn, as its not with a very good connotation, but all the words that are connected with the word – strong, sturdy, hard-working, potent, tough- are really all suited. There is something so potent (or should I call it romantic) in me, that has not let me go of riding no matter how hard or down I have been.
I am truly grateful to everyone who has notice it in me and supported it with a kind word or support, to keep me going. THANK YOU!
This doesn’t mean that I am without problems and all is easy now, but something good and also historical has been accomplished, which gives again some more power to live the life that is not common.

Miranda Factory Team, as the name says its factory team, Miranda factory situates in Agueda, where I have been living all these years. To know what they do and produce go to their website https://mirandabikeparts.com/en/
I have been riding many different types of mountain biking and this year I add one more! I compete this year in e-bike category. In the calendar I have the WES and E-EWS series that roll all over Europe.
Of course I continue to ride my xc bike where the only motor is me, the season kicks off with Mediterrenean Epic in Spain with some good level of riders.
So once again my blog is woken up from the winter break and from now on there is stuff to read about. See ya!

No comments:

Post a Comment