Selja taga kolm päeva korralikku rattasõitu. Peale juulit, kus oli võistlusi igal nädalavahetusel, läksin sellele kolmepäevasele sõidule kui heale treeningule, ei teadnud ka kui hästi pean vastu rohkem kui 5h rattasõidule, kuna tükkaega pole võimalust sellist asja teha.
Esimene päev oligi mul väga kontrollitud rütmis, et mitte "ära surra" lõpuks, mida ka ei juhtunud. Filipega sujus ka tiimitöö väga hästi. Samuti pidas tehnika kenasti vastu. Lõpus hakkas juba palav ka, lõpukilomeetritel oli kraade 35 juures, kuid õnneks algus oli jahedamalt alanud ja igas joogipunktis ka peatus, et pudelid täis taas valada.
Kilomeetreid 104, tõusumeetreid 2373, aeg 5h29 (liikumisajaks garminil 5h22, ehk 8min joogipunktides aeg kokku)
Järgmisele etapile saime minna juba korraliku edumaaga (27min). Kohe alguses hakkasime mäkke minema, kuna eelmine päev ennast limiiti ei sõitnud oli hea tunne ja sain korralikus tempos sõita, samuti kergelt ikkagi hakkas võistlusmomenti teiste tiimidega tekkima. Peale 25km umbes sain aga laskumisel tagarehvi vigastatud, meil oli davaar kaasas, ehk väga kaua ei läinud kui uuesti rattal olime ja edasi sõitsime, kui kahjuks ei olnud kumm täielikult parandatud ja kilomeetritega ikka vajus tühjemaks, ehk et tegime joogipunktide peatustes pikemalt, et ka kummi täispumbata ja ka vahepeal mäe peal panime veel ühe balooni hakkama. Lõpuks hakkas ikka häirima, et koguaeg pidin keha tavapärasest asendist kergemalt tagarattal hoidma, see väsitas, kuid see ei seganud et ikkagi korralikku tempot teha. Väsimus tuli ühel järsul tõusul kus jala pidi minema, kuid samas taastusin, kuid palavus võttis seal must päris palju.
Siiski segapaaride võitjatena finishis.
Km 74, tõusumeetreid 1960, aeg 4h43 (liikumisaeg 4h28)
Õhtul saime tagarehvi veel natuke putitatud ja tundus, et saime viimaseks etapiks sõiduvalmis.
Taaskord hea tunne, tunnetasin, et eilne palavus oli natuke oma võtnud ja kuumenesin rohkem kui muidu, ehk et pidevalt ka jõin ja kastsin ennast. Võistlusmomenti teiste paaridega korralikult. Mu tagarehv oli korras, kui sel korral sai Filipe endale naela kummi, parandasime ka selle vahepeal ära, kuid suutsime siis jälle teisi kinni püüda. Palju saime koos gruppidega sõita, mis tegi sõidu kiiremaks ja samas lihtsamaks.
Ja finishis olimegi, juba kolmandat korda meil see võita!
Km 101, tõusumeetreid 1998, aeg 4h50 (liikumisaeg 4h39)
Hea treening nädalavahetus koos poodiumitega :)
Aitäh kõigile kaasaelajatele ja toetajatele!
(Piltidel esimene päev ilma rohelise särgita, teine päev roheline särk ja mustad püksid, viimane etapp sinised püksid ja roheline liidrisärk)
Esimene päev oligi mul väga kontrollitud rütmis, et mitte "ära surra" lõpuks, mida ka ei juhtunud. Filipega sujus ka tiimitöö väga hästi. Samuti pidas tehnika kenasti vastu. Lõpus hakkas juba palav ka, lõpukilomeetritel oli kraade 35 juures, kuid õnneks algus oli jahedamalt alanud ja igas joogipunktis ka peatus, et pudelid täis taas valada.
Kilomeetreid 104, tõusumeetreid 2373, aeg 5h29 (liikumisajaks garminil 5h22, ehk 8min joogipunktides aeg kokku)
Järgmisele etapile saime minna juba korraliku edumaaga (27min). Kohe alguses hakkasime mäkke minema, kuna eelmine päev ennast limiiti ei sõitnud oli hea tunne ja sain korralikus tempos sõita, samuti kergelt ikkagi hakkas võistlusmomenti teiste tiimidega tekkima. Peale 25km umbes sain aga laskumisel tagarehvi vigastatud, meil oli davaar kaasas, ehk väga kaua ei läinud kui uuesti rattal olime ja edasi sõitsime, kui kahjuks ei olnud kumm täielikult parandatud ja kilomeetritega ikka vajus tühjemaks, ehk et tegime joogipunktide peatustes pikemalt, et ka kummi täispumbata ja ka vahepeal mäe peal panime veel ühe balooni hakkama. Lõpuks hakkas ikka häirima, et koguaeg pidin keha tavapärasest asendist kergemalt tagarattal hoidma, see väsitas, kuid see ei seganud et ikkagi korralikku tempot teha. Väsimus tuli ühel järsul tõusul kus jala pidi minema, kuid samas taastusin, kuid palavus võttis seal must päris palju.
Siiski segapaaride võitjatena finishis.
Km 74, tõusumeetreid 1960, aeg 4h43 (liikumisaeg 4h28)
Õhtul saime tagarehvi veel natuke putitatud ja tundus, et saime viimaseks etapiks sõiduvalmis.
Taaskord hea tunne, tunnetasin, et eilne palavus oli natuke oma võtnud ja kuumenesin rohkem kui muidu, ehk et pidevalt ka jõin ja kastsin ennast. Võistlusmomenti teiste paaridega korralikult. Mu tagarehv oli korras, kui sel korral sai Filipe endale naela kummi, parandasime ka selle vahepeal ära, kuid suutsime siis jälle teisi kinni püüda. Palju saime koos gruppidega sõita, mis tegi sõidu kiiremaks ja samas lihtsamaks.
Ja finishis olimegi, juba kolmandat korda meil see võita!
Km 101, tõusumeetreid 1998, aeg 4h50 (liikumisaeg 4h39)
Hea treening nädalavahetus koos poodiumitega :)
Aitäh kõigile kaasaelajatele ja toetajatele!
(Piltidel esimene päev ilma rohelise särgita, teine päev roheline särk ja mustad püksid, viimane etapp sinised püksid ja roheline liidrisärk)
Three days of good riding on the bike.
After July and the races, I went to this race as good training, also I wasn’t sure
how my body would cope with 5h on the bike, as I haven’t had an opportunity to
do that for a long time.
First day was in very controlled rhythm so
that I would not “die” for the end, which also didn’t happen. Team work with
Filipe also worked very well. And the bikes were all good. By the end I started
to feel the warm weather, final kilometers were in 35 degrees, but luckily the
beginning had been fresh. But also we always stopped at feed zones to fill up the bottles.
104km with 2373 accumulation, time 5h29
(garmin moving time said 5h22 so about 8 min spent total at feed zones).
For the next stage we already went with
good lead in the mixed category (27min). Right from the start we started to
climb, as I had not pushed to the limit the previous day, so I felt good and
good go with good pace, also started to race a little with other teams. After
some 25km I punctured my rear tire on a downhill, we got all the repair kit
with us, so not long and we were back on the bikes, but unluckily the rear tire
still lost a bit of air with kilometers, so in feed zones we spent a bit more
by pumping the tire as well, and also in the middle of the mountain one time
used another CO2 bottle. At some point I started to get tired of always being a
bit less weight on the rear wheel, which made it more uncomfortable, but still
managed to make good tempo. I felt tired on one steep climb where we had to
walk up, but I managed to recover from it, also the heat was notable in the
mountains.
Still managed to take the mixed team win at
the finish.
74km 1960 accumulation, 4h43 (moving time
4h28)
In the evening we fixed a bit more my rear
tire and seemed to be good to go for the last stage.
Once again felt good, although I felt the
heat from the days, as my body heated up faster than usual, but I kept drinking
and pouring water on me. We got a good rhythm and already raced more with other
teams. The rear tire was all good, but this time Filipe managed to get a nail
to the tire, so we stopped to take it out and fix the tire, but still managed
to caught up with some good riders in front. We got to ride a lot in groups
which made the day faster and also easier.
And we were at the finish, third year in a
row to win the mixed team category!
101 km 1998 accumulation, time 4h50 (moving
time 4h39)
Was a good training weekend with podiums!
Thank you all for cheering and supporting!
No comments:
Post a Comment