Tuesday, May 29, 2018

Portugal Cup - Road #4/#5 - Gouveia

Sel aastal mul tegelikult maantee võistlusi plaanis ei olnud, kuid samas olin öeldnud, et kui mul võistlusvaba nädalavahetus ja tiimil abi vaja, siis võin kaasa teha.
Seega tegingi möödunud nädalavahetusel kaasa, et aidata tiimil võita üldarvestus, meil oli vaja saada mõlemal päeval tiimide arvestuses esikoht, see nii ka läks ja meie tiim on taaskord Portugali maantee karikasarja võitja.
Laupäeval oli eraldistart, enne juba ütlesin, et ärgu sel päeval väga midagi lootku, varustust mul polnud, siiski treeningutest erinesin selle poolest, et nädalavahetuseks panin teise kiivri, enduro kiivriga ei läinud. Aga jah tean, et minu maantee ratas pole just mis teab mis hea võidusõitudeks.
Eraldi pole mulle just kunagi sobinud, aga ma proovisin nii hästi sõita kui oskasin ja väga halvasti ei kukkunudki välja, jäin kahe sekundi kaugusele poodiumist.
Pühapäeval oli grupisõit, Gouveias ikka natuke mäge ka, meil oli neli ringi, ring lõppes hea tõusuga finishisse. Mul oli kuidagi väga kerge päev, kahel esimesel ringil sõitsime koos, kui mäge võtsime, siis paljud hingeldasid ümber ringi, ma hingasin täiesti rahulikult, kohe imelik oli. Kahel viimasel ringil ma natuke kiirendasin ka mäe peal, viimasele minnes pudenes rahvast maha ja jätkasime kolmekesi, kus üks väga tööd teha ei tahtnud/tohtinud (treener karjus seda autost), seega selline pooletoobine sõitmine, finishi tõusul kiiredasin natuke ja saingi käed kõrgel finishi ületatud. Pigem tundus selline aktiivne puhkepäev kui võistluspäev.
Natuke üllatav oli selline tunne, samuti kuna nädal möödus mul väga vaevaliselt, kõhu sain korda alles neljapäevaks ja seljavalud kimbutasid samuti, ehk et mingit trenni ma väga teha ei saanudki.
Nüüd tundub, et saan tavarütmis jätkata.
Aitäh kõigile ja sel pühapäeval uuesti xco-d sõitmas.














This year I didnt plan to ride road races, but I had said to my team that if they need my help and I have race free weekend I can go and help them.
So I rode the last two cup races this past weekend, they needed to win the team classification on both days to win the overall team classification. And so we did, my team is once again the winner of Portugal Road Cup series.
Saturday was individual time trial, I had said before that they cannot expect nothing much of me, I didnt have any equipment for time trial, although I did change my helmet for the weekend and didnt go with my normal enduro one. And I knew my road bike is good enough for trainings, but a bit underclass for racing. But either way I gave it all on timetrial and it didnt go too bad, I was just 2 seconds off the podium.
Sunday was road race, Gouveia has some climbing, we had 4 laps and each one ended with nice climb to the finish line. I had an easy day, two first lap we mostly rode together, on the climb others started to breath more heavy, but I still was feeling easy, it was so strange. Last two laps I went a bit faster on the climb, going for the last lap, some got droped and we continued 3 of us, from that one didnt want/wasnt allowed (team director screamed from the car), so the break didnt really work between us, I just had to go a bit faster in the last climb and that was it, I could finish hands up in the air. It felt more like an active rest day than a race day.
It was surprising to feel as I did, as also I had had an awful week, I only got my stomach well again on Thursday and struggled all week with back pain again, so I didnt really got any trainings done.
Now it seems I can continue training normally.
Thank you everyone and this Sunday back racing xco.


No comments:

Post a Comment