Monday, October 21, 2024

Picota Bike Race

 No nii! Lõpuks kuskil stardis jälle! :D

Kuulsin sellest võistlusest kevadel kui käisin Hispaanias Extremaduras võistlemas, et sealkandis ka oktoobris tore üritus ja spiiker, kes samuti selle võistluse korraldaja, reklaamis, et hea ja tehniline. Jätsin selle meelde, üritusele ei reganud, et ei tea, mis veel vahele tuleb.

Siis peale neid giidisõite, mille üle olen ma tõeliselt tänulik. Ja klientide väga positiivne tagasiside annab veel rohkem sooja südamesse. Need töised päevad rattal tekitasid minus tahtmise enda rattasõitu samuti veel nautida enne kui see hooaeg läbi, ja võtsin Picota korraldajaga ühendust, äkki veel saan kuidagi regada, stardinumbrid olid läbimüüdud, kuid nende kaudu sain kontakti, kes müüs oma kohta, kuna oli haigestunud. Seega oligi mul koht olemas kolmapäevaks, kiirelt reisiplaanid paika ja reede õhtuks olin Extrematuras Valle del Jerte piirkonnas.

Sinna jõudes oli selline, oh oh, ma ju olen siit juba maantee rattaga sõitnud, nimelt kui giiditööga tegime Madriid-Lissabon, siis just Valle del Jerte jäi tee peale. Nüüd tean ka millised rajad seal on maastikurattale!

Võistlus oli nii paaristiimidele kui individuaalvõistlejatele, mina siis naiste individuaalarvestuses. 

Selline hästi melu võistlus, reede õhtul oli võimalik number kätte saada ja minu üllatuseks oli kohe selline pidu püsti- muusika, jook, söök korraldajate poolt ja nädalavahetus võis alata!

Laupäeva pärastlõunal proloog, 6km ja no selline tõus oli sees, kiire arvutus andis 1km 15% kaldenurgaga. Mul oli hea meel, et ees jätkuvalt 30 hammakas! Ja samuti oli mõnus kivine laskumine, mis ei olnud midagi väga tehnilist, aga piisavalt, et pidi korralikult hetkes olema. 

Stardist läksid minu ees ka kaks naist, ühe sain peale linnatänavatel kurvitamist peaaegu kohe kätte, teist kogu pika tõusu ikka püüdsin, õnneks enne laskumist sain täpselt möödutud. Samuti ette jäänud meessõitja õnneks jäi just sellises kivises kohas toppama, kus sai mulle rada anda. Seega väga mõnus pingutus ja kontrollitud sõit. Sain endale ka liidrisärgi naiste arvestuses!

Peamine eesmärk pühapäeval oli nautida rattal pingutamist ja radu, mitte kukkuda ega midagi rattal lõhkuda. Kõik läks nii nagu vaja ja eesmärgi täitsin 100%!

Kerge viperus oli ka, nimelt reglemendis oli kirjas, et kindlasti igal sõitjal peab gps-rada seadmes olema, ehk oli olemas ja panin ka ekraanile jooksma. Võistluseelses briifingus ma muidugi midagi väga aru ei saanud, et kuskil pidi minema üksteise järel vaid üks liin, rohkem väga ei haaranud hispaania keelest. Seega kui olime jõudnud linna, kus oli proloog olnud ja rajaturvaja meid proloogi rajaga rohkem edasi saatis, kui oli seda gps-rada, siis arvasin, et ehk tahtsid natuke rohkem linnast läbi saata (maraton ise sai alguse kõrvallinnakesest). Et nägin, et rajal justkui ei ole, aga kuna lindid olid edasi, mis olid sinna laupäevast jäänud, siis tundus ok, eriti veel kui ees läks vähemalt 30 grupp.

Aga peale linnas ringitamist ja kui rajal olime justkui juba finishi poole sõitmas, saadi ees aru ja kogu see mass keeras tagasi. Natuke seiklemist linnatänavatel ja saime õige rajaotsa kätte, jõudsin veel rajaturvaja nägu näha, vaesekene, vanamees oli isegi natuke hämmingus ja segaduses, eks ta oli veel oma korraldustes eelmises päevas, kus pidime ärakeerama. Seega selline inimlik eksimus, meile läks see nii 5-10min, hiljem nägin teistegi sõitjate strava kaarte, et paljud ekslesin sealkandis. 

Väga korralik maastikurattasõit oli, sai nii kiiret siledat, rasket tõusu kui ka tehnilist tõusu, kiireid laskumisi ja ka väga tehnilisi laskumisi, nii et vahepeal juba palusin tõusu laskumise peal, kui kummaline kuidas keha ikka ei mäleta, et tõus oli ka karm.

Sõidu teises pooles jõudsin ka paarisnaistiimidele kannule ja sai natuke innustada nii neid kui ennast. Kuid siiski libisesid käest, eks ma ka peatusin kahel korral joogipunktis, et pudelit täita ja ampsu võtta.

Väga mõnus päev rattal, sinna kanti läheks ka niisama sõitma, nii mõneski kohas mõtlesin, oh siit saaks nii ilusa pildi, või siis vau, sõidangi sellises kohas! Kaunis ja metsik!

Taaskord võit naiste individuaalarvestuses ja väsinult kuid õnnelikult sõitsin tagasi üle piiri.

Hetkel veel pilte ei ole leidnud.



No comments:

Post a Comment