Tuesday, April 9, 2024

Portugal Cup XCO - Abrantes

 Aasta esimene xco, ufa! Tasuks eliidi 6. koht.

Olen olnud kindlalt maratonide ja pikemate sõitude lainel ning kehale oli kena äratus see kiire start ja kiired liigutused. 

Ehk stardijoonel olin esimeses reas, aga peale mõningaid meetreid olin juba ma ei tea mitmes. Rada oli mudane ja libe, öösel oli kenasti sadanud. Mul muidugi all kuiva ilma rehvid ja teisi lihtsalt polnud, seega oli tükk tegu, et rajal püsida ja muidugi püsti ka, järsematel tõusudel oli muidugi kand ja varvas. 

Esimesed siis olid juba stardisirgel läinud, hiljem esimese ringi jooksul sain sinna 6-8 koht sõitma, madistasime kuni lõpuni, ühe noorega oli kohe täitsa viimase kahesaja meetrini, tulin sealt madinast võitjana välja, kindlalt kogemuste pagas aitas, muidugi sain ka oma selle aasta maksimaalse pulsi seal kätte, 183. 

Rada nagu ütlesin oli alguses väga märg, siis hakkas kuivama ja rehvid kogusid hea massi endale külge, viimasel ringil aga juba sai enam-vähem sõita kogu ringi, kuigi paar kilo raskema rattaga.

Sel aastal veel ei olnud Abranteses seda kiviroosi lõhna üleval, mäletan eelmisel aastal, samal ajal oli lõhn ja õied väljas.

Tänud ja olge terved!

p.s siin on nüüd suurt sooja oodata ja loodus on juba kaunis roheline ja õites!









No comments:

Post a Comment