Euroopa
meistrivõistlused xce
Itaaliasse jõudes
oli ikka siin väga palav, kohe väga väga palav, õnneks meie elamine on järve
ääres, kus sai peale trenni ja palavat päeva kehatemperatuuri normaalsele
tasemele tagasi viia. Kuigi jah meie elamine on samas päris kaugel
võistluspaigast (rohkem kui tunnine autosõit), kuid keskendume ikka
positiivsele :)
Neljapäeval sai
xco rajal käidud ja väga füüsiline rada, kus tehniliseks muutis see kiirusega
kiviklibu ja ülisiledaks sõidetud kuivanud rohi. Ma ei suutnud väga palju
sõita, tundsin, et üle tunni sõidetud palavuses olin ülekuumenemise esimeses
staadiumis ja lõpetasin sõidu, ega rajal ka midagi väga vaadata ei olnud.
Reede
õhtupoolikul oli kavas xce võistlus, ega ma selleks mingeid trenne ei ole
teinud, aga mulle meeldib see ärevus ja selline lühike huvitav sõit, kus kunagi
ei tea, mis võib juhtuda, seega olin heameelega stardis. Rada oli mingi 800 m
kandis, natuke alguses xco rajal linnas, eraldi oli ehitatud paar
palgitakistust ja hüppeke, sinka-vonka linna vahel, kus sai selgeks, et möödaminekuks
on vaid üks osa ehk põlla peal ja viimane sirge enne finishit. Kvalifikatsioon
sõidetud, siis oli millegi pärast ajakavas kahetunnine paus, mis mitte kellegile
ei meeldinud, kui lõpuks finaalide aeg hakkas lähenema, siis lähenesid ka
ähvardavalt vihm ja äike. Tumedad pilved tõid öö tunde kiiremini kohale. Olin
number 13, stadis olin koos number 5, 6 ja 12. Seega sain viimasena
stardipositsiooni valida, vasakul nurgas, ees ootas paremale pööre. Stardi sain
hea, kuid viimased kümned meetrid olid teised kiiremad pöörama paremasse kurvi
ja jäin viimasele kohale. Kui sinka-vonka hakkas käima oli aga number 12
aeglane ja pidurdama pidin rohkem kui olin arvestanud, enne põllulõiku ei olnud
arvestanud nii suure kinnipiduramisega ja liiga suure käigu alguses, ei saanud
ka piisavalt lähedale, et temast seal mööduda ja veel võimalust ehk kuidagi
ette poole jõuda, no aga siis viimasesse kurvi võtsin kiire trajektoori ja sain
vähemalt sellest number 12 enne finishisse. Aa meie stardiks oli juba sadama
hakanud ja meie finishiks oli täielik padukas kohal, kui stardis oli veel
hämar, siis lõpus oli täiesti öö. Kuigi edasi ei saanud olin ma adrenaliinist
hea meelel ja vähemalt väike võit oli ju :D
Padukas autosse
kiirustades saime loomulikult täiesti läbimärjaks. Hiljem tuli välja, et nad
peale 8ndik finaale katkestasid võistluse ja otsustasid selle lükata laupäeva
pärastlõunaks, seega isegi hea, et edasi ei jõudnud.
Europeans xce
It was hot when I
arrived Italy, very very hot, luckily our accommodation is near a lake, so
after training and day the swim helped to achive normal body temperature to
rest. Altough our accommodation is quite far from race place (more than an hour
in the car), but lets keep the positive in mind :)
On Thursday we
went to see the xco track, very physical track, on which the very dry
conditions made it tricky with the loose ground with dry grass. I couldnt ride
very long, I felt I was starting to overheat after some hour and little bit of
riding, and I finished my course check-up, and it was enough as there were not
many things to look at.
Friday afternoon
was time to race xce, I havent made no trainings especially for that, but as I
like the excitement and the short intense race where anything can happen, then
I was gladly at start. The course was about 800 m long, a bit on the xco track
in the city and then built section with some wood obsticles and little jump,
all on very narrow zig-zag city streets, so it was clear that to pass someone
there were not so many possiblities, just maybe field part and the last
straight to the finish. Qualification done and then there was akward 2 hour
pause in the schedule, that no one really liked, when finally the time started
to approach then rain and lightning were also approaching. The dark clouds made
it feel like the night had arrived. I was numer 13, I got to start with number
5, 6 and 12. I got the last start position, far left before a right turn. I got
a good start, but the last tenth of metres others were faster to go to right
turn and I got last to the corner. When it started to zig-zag then the number
12 was slow and I needed to brake more than I would have, and before the field
part I did not anticipate that she will brake that much and to start again, I
had too big of a gear and I lost the possibility to maybe over take her there
and still have some chance to catch others in front, well then I took the last
corner smart and gave my all to arrive to the finish before number 12. oh and
before our start it had started to rain and by the end of our race it poured,
if start was in late evening light then by end it seemed like the dark night.
Although I didnt get trough then I was full of adrenaline and happy, I got a
small victory as well :D
Fast to the car
in the pouring rain, totally soaked. Afterwards I found out that the further
race was cancelled and rescheduled to Saturday afternoon, so to think positive,
it was good I did not get further.
Final place 12.
No comments:
Post a Comment