Monday, July 27, 2015

Euroopakad XCE

Euroopa meistrivõistlused xce
Itaaliasse jõudes oli ikka siin väga palav, kohe väga väga palav, õnneks meie elamine on järve ääres, kus sai peale trenni ja palavat päeva kehatemperatuuri normaalsele tasemele tagasi viia. Kuigi jah meie elamine on samas päris kaugel võistluspaigast (rohkem kui tunnine autosõit), kuid keskendume ikka positiivsele :)
Neljapäeval sai xco rajal käidud ja väga füüsiline rada, kus tehniliseks muutis see kiirusega kiviklibu ja ülisiledaks sõidetud kuivanud rohi. Ma ei suutnud väga palju sõita, tundsin, et üle tunni sõidetud palavuses olin ülekuumenemise esimeses staadiumis ja lõpetasin sõidu, ega rajal ka midagi väga vaadata ei olnud.
Reede õhtupoolikul oli kavas xce võistlus, ega ma selleks mingeid trenne ei ole teinud, aga mulle meeldib see ärevus ja selline lühike huvitav sõit, kus kunagi ei tea, mis võib juhtuda, seega olin heameelega stardis. Rada oli mingi 800 m kandis, natuke alguses xco rajal linnas, eraldi oli ehitatud paar palgitakistust ja hüppeke, sinka-vonka linna vahel, kus sai selgeks, et möödaminekuks on vaid üks osa ehk põlla peal ja viimane sirge enne finishit. Kvalifikatsioon sõidetud, siis oli millegi pärast ajakavas kahetunnine paus, mis mitte kellegile ei meeldinud, kui lõpuks finaalide aeg hakkas lähenema, siis lähenesid ka ähvardavalt vihm ja äike. Tumedad pilved tõid öö tunde kiiremini kohale. Olin number 13, stadis olin koos number 5, 6 ja 12. Seega sain viimasena stardipositsiooni valida, vasakul nurgas, ees ootas paremale pööre. Stardi sain hea, kuid viimased kümned meetrid olid teised kiiremad pöörama paremasse kurvi ja jäin viimasele kohale. Kui sinka-vonka hakkas käima oli aga number 12 aeglane ja pidurdama pidin rohkem kui olin arvestanud, enne põllulõiku ei olnud arvestanud nii suure kinnipiduramisega ja liiga suure käigu alguses, ei saanud ka piisavalt lähedale, et temast seal mööduda ja veel võimalust ehk kuidagi ette poole jõuda, no aga siis viimasesse kurvi võtsin kiire trajektoori ja sain vähemalt sellest number 12 enne finishisse. Aa meie stardiks oli juba sadama hakanud ja meie finishiks oli täielik padukas kohal, kui stardis oli veel hämar, siis lõpus oli täiesti öö. Kuigi edasi ei saanud olin ma adrenaliinist hea meelel ja vähemalt väike võit oli ju :D
Padukas autosse kiirustades saime loomulikult täiesti läbimärjaks. Hiljem tuli välja, et nad peale 8ndik finaale katkestasid võistluse ja otsustasid selle lükata laupäeva pärastlõunaks, seega isegi hea, et edasi ei jõudnud.
Lõpukohaks 12.




Europeans xce
It was hot when I arrived Italy, very very hot, luckily our accommodation is near a lake, so after training and day the swim helped to achive normal body temperature to rest. Altough our accommodation is quite far from race place (more than an hour in the car), but lets keep the positive in mind :)
On Thursday we went to see the xco track, very physical track, on which the very dry conditions made it tricky with the loose ground with dry grass. I couldnt ride very long, I felt I was starting to overheat after some hour and little bit of riding, and I finished my course check-up, and it was enough as there were not many things to look at.
Friday afternoon was time to race xce, I havent made no trainings especially for that, but as I like the excitement and the short intense race where anything can happen, then I was gladly at start. The course was about 800 m long, a bit on the xco track in the city and then built section with some wood obsticles and little jump, all on very narrow zig-zag city streets, so it was clear that to pass someone there were not so many possiblities, just maybe field part and the last straight to the finish. Qualification done and then there was akward 2 hour pause in the schedule, that no one really liked, when finally the time started to approach then rain and lightning were also approaching. The dark clouds made it feel like the night had arrived. I was numer 13, I got to start with number 5, 6 and 12. I got the last start position, far left before a right turn. I got a good start, but the last tenth of metres others were faster to go to right turn and I got last to the corner. When it started to zig-zag then the number 12 was slow and I needed to brake more than I would have, and before the field part I did not anticipate that she will brake that much and to start again, I had too big of a gear and I lost the possibility to maybe over take her there and still have some chance to catch others in front, well then I took the last corner smart and gave my all to arrive to the finish before number 12. oh and before our start it had started to rain and by the end of our race it poured, if start was in late evening light then by end it seemed like the dark night. Although I didnt get trough then I was full of adrenaline and happy, I got a small victory as well :D
Fast to the car in the pouring rain, totally soaked. Afterwards I found out that the further race was cancelled and rescheduled to Saturday afternoon, so to think positive, it was good I did not get further.

Final place 12.

No comments:

Post a Comment