Friday, June 28, 2013

Mõnusalt palav!

Nagu juba nädala alguses mainisin, on siin mõnusalt soojad ilmad. Kuna see aasta pole väga sellist pikemat perioodi varem olnud nii kenade ilmadega, siis naudin tõeliselt. Samuti olen palju agaram päikesekreemi kasutaja kui varem, kuigi veel päris seda õiget kaitsekreemi rattasõiduks ei ole leidnud, vabaks ajaks sobivad ka kõige tavalisemad.
Paaril korral olen jõudnud juba jões ujumas käia, mõnud koht linnast väljas, kus väike tamm, millest hetkel veel vesi üle voolab, seal moodustub väike mõnus basseini moodi kohake.
Täna käisin ka oma veevarusid Lusos täiendamas, peale veepangede täitmist lubasin endale jäätise ja leidsin kena väikese varjualuse selle nautimiseks.

Ma olen natuke kurb, et ma ei saa sellel nädalavahetusel enduro võistlust sõita, mul ei ole lihtsalt ratast. Andre oma varastati ära ja esimene millel sõitsin on omaniku kasutuses. Sinna läheb ka mu üldkokkuvõtte võit... Aga ma arvatavasti lähen niinimetatud paradiisi radadele siis sõitma, siit mitte kaugel, kuid samas nii palju vahvaid radu, ma tahan natuke rattasõitu nautida!



Like I mentioned already at the beginning of the week, nice hot days have arrived. As this year there has not been yet so long period of nice weather, then I am really enjoying. Also I have used a lot of sunscreen, although still havent found really good one for cycling, for normal use the common ones are good enough.
Couple of time have been to the river, nice place outside the city, with a little dam, right now the water still goes over it, and it makes nice little pool in the river.
Today went to refuel my water supplies in Luso, after fulfilling my bottles, I treat myself with icecream and found a nice little place in the shade to enjoy it.

I am little sad as I cannot go for the enduro race this weekend, I just dont have a bike. Andre one was stolen and the first one I rode on is used by the owner. Well I guess there goes the overall win too... Well I will make probably some rides in the place called Paradise trails, not far from here, but so much fun. I want to have fun on my bike!

No comments:

Post a Comment