Saturday, January 12, 2019

Suur naeratus näol

Pean tõdema, et eks mul unistus oli ka sellist ratast omada, aga ega seda lootust nii väga ehk ei olnud.
Ja nüüd see aasta sõidan ühe oma unistusrattaga, ikka veel väga kummaline tunne, aga ratast juba katsutud ja oma käe järgi sätitud, et on ikkagi tõsi.
Eelmise aasta lõpus mu endise rattasponsori lõpetamine ja uue otsimine luhtus, siis oli kehva olla küll, kuid samas tundsin et "omad" on kindlalt mu selja taga. Sel aastal küll mitut ratast ei ole, aga see eest üks ja väga hea. Imelikul kombel olen nüüd õnnelik, et nii läks ja sponsorlust rattafirmalt ei ole, siis tekkis võimalus saada just see mida hing ihaldas, loomulikult oma toetajate abiga. Ja muidugi ei ütleks ära kui Cannondale mulle pakuks rattasponsorlust :)
Tänulik olen ja samal ajal on hea tunne, et lõpuks on mul vääriline ratas, oot mitu meistritiitlit mul ongi - peaks olema 26 eliidi oma olema, olümpial käidud, universiaadil hõbemedalile tulnud, üliõpilaste maailmameister, ma ei tea mitmeid kordi erinevaid sarje erinevates riikides võitnud, võistlustest rääkimata.
Olen super õnnelik, et nüüd sõidan võidu sellise rattaga!
Endurot sõidan ka, see toredus ka ära ei lõppe, saan kasutada ühte Goingbike rattapoe ratast.

Suur tänu kõigile toetajatele ja pöidlahoidjatele!
Siin imetlemiseks mõned pildid :)









I have to admit that I had dreamed of owning a bike like this, but never really hoped it would come true. And now this year I am riding one of my dream bikes, I still have this weird feeling, but I already have touched the bike and set it for me, so it is true!
Last year when my bike sponsor ended with me and I didnt managed to get any other, I really felt bad, but at the same time I felt "my" people are strongly behind my backs. This year I dont get many bikes, but I get this one and so top level. In that weird way I am happy that the bike sponsoring ended and none was found as this way I could choose one, of course with the help of my supporters. And surely I would not turn down if Cannondale itself would want to be my bike sponsor :)
I am grateful and also I have this feeling of finally, like how many national champ titles I have, 26 elite ones it should be, olympian, silver medalist on universiade, world champ of university, dont know how many different series overall wins in different countries, not to mention individual races.
I am super happy to ride a bike like this one!
I will still ride enduro, this fun will also continue with the help of Goingbike, they have a bike I can ride.

Huge thank you to all my supporters and cheerers!
Here are some photos to admire the new bike :)

No comments:

Post a Comment