Saturday, March 8, 2014

Tunnen, et olen hooajaks valmis!

Hetkel õnnelikult väsinud oma anaeroobse tööga trennist. Täna oli esimene lühikestes sõiduilm sel aastal, võib vist öelda, et talv on läbi ja kevad on käes. Mida päev edasi seda rohkem tunnen, et olen võistlushooajaks valmis. Hooaja ettevalmistus on läinud hästi, ilma haiguste ja vigastusteta.
Peale ettevaatlikuse külmetuste eest ja korraliku toitumise on minu tervist tugevdanud ka GNLD tooted. Pildilt on puudu Aloe Vera jook, mis mulle samuti väga meeldib. Viimane poolteist kuud olen taastuva proteiinijoogina Neolife shake jooki joonud, peale väga pikki trenne olen joogi sisse ära püreestanud ka banaani, seda meeldib just eelkõige sokolaadimaistelise joogiga teha :)
Mul on hea meel kuuluda  GNLD sporditiimi !
Nüüd siis veel nädalake ja ongi võistlushooaeg käes! :)
Sel aastal on mul ka üks eriline eesmärk, mis on vajalik edasiarendavateks treeninguteks. Treener on mitmel korral küsinud, kas saaksin kasutada powermeetrit, sel aastal proovisin saada ühe nende tootja sponsoreeritavaks, aga sealt pole vastuseks tulnud ei kippu ega kõppu, samuti ei ole nad avaldanud oma lehel, kes siis said nende sponsoreeritavateks, aga see selleks.
Eesmärgiks siis saada endale powermeetriga pedaalid, need kõige kergem vajaduse korral rattalt rattale ümber tõsta, kuigi maanteerattaga oleksid enamus treeningud, naljaga võttes oleksid pedaalid kallimad kui ratas ise :D Seega, et enda treeninguid veelgi enam arendavateks teha, on mul plaan igast auhinnasummast osa sinna nn. pedaalifondi panna. Loomulikult on abi, seda fondisummat kiiremini kokkusaada, oodatud. :)
Eesmärgi kirjapanekuga on mul sellest kinnihoidmine kindlam :)



At the moment I am happily tired from my anaerobic workout on my bike. Today was the first day of wearing shorts and short sleeves, I may say that the winter is over and spring is here. Day after a day I feel more ready to start my season. Season preparation has gone great, no injuries or sickness.
Besides being careful not getting a cold and healthy eating, I have taken GNLD products to strengthen my system. From picture Aloe Vera drink is missing, that I also really like. The last month I have used Neolife shake drink as recovery drink, after some very long trainings have added a banana to it, that I especially like with the chocolate taste drink :)
I am happy to be in the GNLD sports team !
Now just a week more and the racing season is here! :)
This year I have made a special goal, which will help me to improve myself. My coach has asked several times, if I could use a powermeter, this year I tried to get one of the brands to sponsor me, but from them I dont have any feedback, neither have they published the names that they chose for sponsoring, but that is that.
My goal is to get pedals with powermeter, they will be the easiest way to change bicycles if necessary, mostly would use them with my road bicycle, if to joke then the pedals will be more expensive then my bicycle :D So to make my trainings even more beneficial I have a plan to put a sum of every prize money to this so called pedal fund. Of course any help to get it full quicker is welcomed. :)
So with the writing it down, I will keep the promise more firmly :)

3 comments:

  1. Heipsa!
    Meil oli ka täna +10'C, kahjuks koos kõrvu peast viiva tuulega ;-)
    Merike

    ReplyDelete
  2. Pedaali võimsusmõõtjad kipuvad olema päris kallid. Odavam oleks näiteks Stagesi variant, mis on vasakpoolse vända küljes. Tõsi, seda MTB ja MNT rataste vahel ümber tõsta ei saa. Samas ma ei tea, kas ma julgeks 1600€ maksvate võimsusanduri pedaalidega üldse maastikul sõita :) Lisaks veel see, et siis peaks ka MNT kinga kasutama maasikul, mis ei ole kõige parem variant. Kusjuures, pedaalide raha eest saaksid Stagesi andurid nii maanteerattale kui maastikule: http://www.stagescycling.eu/shop/

    Jõudu!

    ReplyDelete